Het aftellen is begonnen!

ImageDe komende week zal ik bij heel wat zaken kunnen beginnen met aftellen: de voorlaatste keer gaan boogschieten, mijn laatste werkweek, mijn laatste vaccinatie laten plaatsen en vooral meer en meer de laatste keer vrienden en familie zien. Ja, het begint werkelijk in te korten.

Op 8 februari vertrek ik dan eindelijk en gezien mijn eerste bestemming heb ik als ondertitel voor deze blog gekozen voor de quote “I’m going on an adventure!”, want zo voelt het wel echt.
Zoals de meesten van jullie weten ga ik deze reis alleen ondernemen wat ik eerlijk gezegd zowel spannend als eng vind. Mijn hoop is echter dat ik even gezellige momenten mag meemaken zoals op eerdere reizen, wat dan ook de reden is dat ik bovenstaande foto gekozen heb voor mijn eerste post.

Voor zij wiens oren ik nog niet af gebabbeld heb met mijn plannen en die dus geen idee hebben waarover ik het heb: ik vertrek in februari naar Nieuw Zeeland, waarna ik op 9 mei verder vlieg naar Australië. Daarna hangt alles af van mijn resterende budget en mijn goesting m.a.w. als de heimwee mij nog niet geveld heeft, zou ik graag nog wat Zuidoost Azië gaan verkennen.

Het doel van deze blog is vooral om de thuisbasis op de hoogte te houden van wat ik allemaal uitsteek aan de andere kant van de oceaan en iedereen jaloers te maken met de mooie foto’s natuurlijk 😉
Het zal verder ook een goeie manier zijn om de wat, waar, wanneer en wie’s bij/uit elkaar te houden. Iedereen die mij al eens heeft horen vertellen over een vakantie enige tijd na de feiten weet dat ik het geheugensteuntje best kan gebruiken.

Ik zal mijn best doen om wekelijks of ten minste iedere twee weken iets te uploaden. Waarschijnlijk zal het regelmatig posten vooral een kwestie van wennen worden (en de internetverbinding natuurlijk).

PS: Je zou denken dat na het lezen van al die boeken en reisblogs, dat ik enig idee zou hebben hoe ik dit schrijven zou kunnen aanpakken, maar swat…

8 thoughts on “Het aftellen is begonnen!”

  1. Hoi, eindelijk mijn weg gevonden naar hier! Prachtig gedaan en een goed idee om ons zo op de hoogte te houden. Inderdaad, een echt avontuur, once in a lifetime!

    Like

Leave a Reply

